Instagram można przyrównać do wielkiej gry planszowej z ponad 2 miliardami uczestników, wykonujących codziennie kilkaset ruchów. Prawie każdy w tej grze dąży do osiągnięcia, jak najlepszego wyniku. Czy jest to łatwe i możliwe? To pytanie zadaje sobie...
Umiejętne operowanie social mediami może stanowić skuteczne narzędzie do zwiększania obrotów firmy lub budowania wizerunku marki. To, czy kanał spełnia swoje zadanie, należy sumiennie monitorować i reagować na zmieniające się potrzeby firmy i odbiorców. Właśnie temu służy...
Prowadzisz własny biznes, który chcesz wprowadzić na rynek niemiecki? Chcesz zaistnieć w tamtejszym internecie? Niezbędne okażą się więc działania SEO. Niemcy to kraj, w którym ponad 05 procent obywateli aktywnie korzysta z sieci i mediów społecznościowych. To...
Biznes jest nierozłącznie związany z drukiem. Ulotki, broszury, foldery reklamowe, materiały szkoleniowe czy wizytówki to rzeczy, które po prostu muszą być dostępne, aby utrwalać świadomość marki, zdobywać jej nowych klientów oraz informować o proponowanych usługach i produktach....
Content marketing staje się jedną z najważniejszych podstawowych dyscyplin komunikacji. Znaczenie odpowiednich treści w sieci stale rośnie. Internautów nie da się już przekonać samymi przekazami reklamowymi, ponieważ szukają w internecie ciekawych i pomocnych artykułów, czytają recenzje i...
Dobre pozycjonowanie danej firmy w sieci zwykle łączą się z faktem zdobycia pewnego rozgłosu, a nawet podbicia wartości sprzedaży jakiegoś produktu lub usługi.
Cechy dobrej agencji SEO
Wybór odpowiedniej firmy przeznaczonej...
Strategia to całościowe spojrzenie na komunikację z klientem i plan wyjścia z każdej, nawet najbardziej patowej sytuacji. To sposób na prawidłowe funkcjonowanie marki. A jednak nadal strategia marketingowa traktowana jest przez wiele firm po macoszemu. Jak ją...
Firmy cały czas zainteresowane są standardową formą reklamy papierowej, ponieważ przynosi ona świetne rezultaty. Sama IKEA rocznie rozsyła ponad 5 milionów katalogów sprzedażowych najwyższej jakości. Katalogi drukowane pełnią funkcję informacyjną, sprzedażową i marketingową. Od ich formy i...
Content marketing to nic innego jak marketing treści. Zajmują się nim osoby, które pracują w marketingu. Wielu osobom marketing kojarzy się z reklamowaniem przedsiębiorstwa poprzez organizację imprez, kampanii, tworzenie sloganów marketingowych itp. Jak się okazuje, słowo marketing...
Marketing pozwala deweloperom wzbudzać zainteresowanie inwestycjami bądź inwestycją, którą w danej chwili realizują. Bez względu na to, na jakim etapie budowy się ona znajduje, marketing dla deweloperów pomaga inwestycji zaistnieć w oczach potencjalnych klientów. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą...