Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. To niewątpliwie prawda. Chcąc wypromować naszą firmę, nie musimy ograniczać się jedynie do banerów, ogłoszeń w internecie czy informacji w prasie. Równie skuteczną, a jednocześnie dużo tańszą metodą są subtelne upominki i gadżety, które  ze względu na swoją użyteczność są z nami w ciągu dnia. Mogą być to breloki, kubki czy długopisy. Te ostatnie są najciekawszym rozwiązaniem ze względu na swoje niewielkie rozmiary oraz uniwersalność. Towarzyszą nam na każdym kroku. Na uczelni, w domu i w pracy. Wszędzie tam, gdzie spędzamy czas.

Zapisz się w pamięci klienta

Drobne upominki, gadżety oraz inne pamiątki to świetny sposób na zapisanie się w pamięci klienta i subtelne przypominanie mu o sobie w chwili, w której nawet się tego nie spodziewa. Dzięki przedmiotom z naszym logo czy numerem telefonu za każdym razem, gdy po niego sięgniemy, nasz wzrok nawet na chwile skupi się na napisie i w ten sposób wywoła skojarzenie z naszą marką.

Czas na ekologię

Wyróżnienie się na tle konkurencji jest podstawą naszej rozpoznawalności na rynku. Pozytywne skojarzenia są jednym z filarów, na którym opiera się marketing. Dzięki długopisom ekologicznym efekt rozpoznawalności

Spotka się nie tylko z pozytywnym odbiorem, ale i przyczyni się do ochrony planety. W dobie wszechobecnego plastiku, który stopniowo i metodycznie pochłania coraz większą część naszego życia postawienie na rozwiązanie przyjazne planecie, jest dużym atutem pozwalającym nam już na starcie zaprezentować się jako ludzie, którzy nie są obojętni na zachodzące wokół nas zmiany.

Duży wybór to dużo możliwości

Dzięki niezwykłej inwencji i kreatywności projektantów na rynku są dostępne niezliczone wzory, kształty oraz kolory, które będą idealnie pasowały do Twoich potrzeb i intencji. Przy wyborze odpowiedniego modelu warto zastanowić się nad grupą docelową i miejscem, w jakim będą one rozdawane. Różnorodność gwarantuje nie tylko brak monotonii, ale również pozwala wyróżnić się na tle konkurencji pomysłowością. Bardziej eleganckie modele mogą być reklamą naszej firmy, która opiera się na profesjonalizmie. Swobodne i proste kształty są oznaką otwartości w komunikacji i skracają dystans klienta z firmą. Uniwersalne kształty są też dobrym pomysłem na prezent, szczególnie jeśli nasz produkt wyróżnia się materiałem, z którego został wykonany.

Bambus, papier czy drewno?

Jest wiele sposobów na walkę z wszechogarniającym nas plastikiem. Wybierając ekologiczne zamienniki tak podstawowych przedmiotów jak długopisy, nie tylko wywrzemy pozytywne wrażenie, ale również skutecznie przyczynimy się do czystości naszej planety. Zamiennikiem sztucznych tworzyw są naturalne surowce, których pozyskiwanie jest bezpieczne dla środowiska, a ich źródła są łatwo odnawialne. Bambusowe długopisy są lekkie i przyjemne w dotyku i zwracają uwagę niecodziennym kolorem, drewniane są wytrzymałe i cięższe co podkreśla ich rangę i niecodzienność. Papierowe długopisy są praktycznie w całości biodegradowalne i bardzo tanie. Jednocześnie ich niewielka popularność pozwoli łatwo wyróżnić się na tle innych modeli.

Poprzedni artykułKonsekwencje rozwodu – jak rozwód może negatywnie wpłynąć na dzieci
Następny artykułJakie materiały wykorzystać do produkcji etykiet na rolce?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj