Jak Twoja marka radzi sobie w komunikacji z klientami? Gdzie najczęściej dochodzi do interakcji i w jakich miejscach Twoi klienci próbują dotrzeć do Twojej firmy? Umiejętność prawidłowej komunikacji w Internecie to często zadanie dla prawdziwych specjalistów. Często...
Instagram można przyrównać do wielkiej gry planszowej z ponad 2 miliardami uczestników, wykonujących codziennie kilkaset ruchów. Prawie każdy w tej grze dąży do osiągnięcia, jak najlepszego wyniku. Czy jest to łatwe i możliwe? To pytanie zadaje sobie...
Marketing pozwala deweloperom wzbudzać zainteresowanie inwestycjami bądź inwestycją, którą w danej chwili realizują. Bez względu na to, na jakim etapie budowy się ona znajduje, marketing dla deweloperów pomaga inwestycji zaistnieć w oczach potencjalnych klientów. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą...
Jak przewidywać zachowania klientów, dopasować strony i przekaz oraz optymalizować treści? Tego typu działania nie są możliwe bez wykorzystania sztucznej inteligencji. W biznesie AI może pomóc w zastosowaniu zaawansowanych algorytmów. Wiele marek już z tego korzysta i...
Strategia to całościowe spojrzenie na komunikację z klientem i plan wyjścia z każdej, nawet najbardziej patowej sytuacji. To sposób na prawidłowe funkcjonowanie marki. A jednak nadal strategia marketingowa traktowana jest przez wiele firm po macoszemu. Jak ją...
Jeśli prowadzimy sklep internetowy na pewno nie raz zetknęliśmy się z fotografią produktową. Są to zdjęcia produktów na białym tle, wykonane w studio fotograficznym przy użyciu światła błyskowego. Zdjęcia te znajdują zastosowanie nie tylko w sklepie internetowym...
Dobre pozycjonowanie danej firmy w sieci zwykle łączą się z faktem zdobycia pewnego rozgłosu, a nawet podbicia wartości sprzedaży jakiegoś produktu lub usługi.
Cechy dobrej agencji SEO
Wybór odpowiedniej firmy przeznaczonej...
Trudno w to uwierzyć, ale YouTube, jedna z największych platform społecznościowych na świecie, jest wciąż niedoceniany przez niektórych marketerów. Tymczasem dane mówią same za siebie – ponad 2 mld użytkowników każdego dnia oraz wiele osób, które przyznają,...
Skuteczna reklama to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Im bardziej popularna i nasycona jest branża, w której działasz, tym trudniej jest przebić się ze swoją ofertą i zostać zapamiętanym. Tymczasem to właśnie jest klucz...
Firmy cały czas zainteresowane są standardową formą reklamy papierowej, ponieważ przynosi ona świetne rezultaty. Sama IKEA rocznie rozsyła ponad 5 milionów katalogów sprzedażowych najwyższej jakości. Katalogi drukowane pełnią funkcję informacyjną, sprzedażową i marketingową. Od ich formy i...