Reklama zewnętrzna od lat stanowi jeden z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Gdy mowa o reklamie outdoorowej, na myśl przychodzą nam przede wszystkim bilboardy. Choć w dobie cyfryzacji i rosnącej dominacji mediów społecznościowych można by sądzić,...
Każde wydarzenie sportowe ma potencjał, by sprowadzić ogromną ilość osób do jednego miejsca. Oprócz podziwiania dokonań atletów, dla przedsiębiorców to doskonała okazja do wypromowania swojej działalności na szerszą skalę. W zależności od renomy wydarzenia, liczba sponsorów może być większa...
Otworzenie własnego sklepu internetowego przy obecnej technologii to bułka z masłem. To jednak dopiero początek przygody w świecie e-commerce. Zanim zaczniesz cieszyć się ze sprzedaży i zysków, czeka Cię wyzwanie, które wielu przedsiębiorców uznaje za jedno z najtrudniejszych —...
Często uważa się, że sprzedaż to naturalny talent, który nie wymaga dodatkowego szkolenia. To jednak mit. W rzeczywistości, skuteczność sprzedaży może być znacznie zwiększona dzięki odpowiednim szkoleniom. W tym artykule omówimy, jak profesjonalne szkolenia sprzedażowe mogą przyczynić się do...
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja w biznesie jest coraz większa, firmy muszą szukać unikalnych i skutecznych sposobów na promocję. Jednym z takich sposobów jest wykorzystanie koszulek z logo. Koszule z logo, podobnie jak koszulki, są doskonałym narzędziem promocyjnym, które...
Marketing jest nieodłącznym elementem sukcesu w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu. Dlatego ważne jest, aby wszyscy ci, którzy pragną odnieść sukces w tej dziedzinie, sięgnęli po książki o marketingu. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, pracownikiem działu marketingu...
Chcąc, aby własny biznes przynosił zyski i wyróżniał się spośród konkurencji, musi cieszyć się dobrą opinią wśród odbiorców. Obecnie coraz więcej klientów szuka odpowiedzi na swoje pytania w sieci, chętnie czytając również recenzje na temat interesującej ich działalności. Dlaczego opinie Google są...
Budowanie dużych kont w mediach społecznościowych pozwala nie tylko zaistnieć w sieci, ale przede wszystkim przekłada się na zarobki. Zaangażowana społeczność, duża ilość wyświetleń oraz kliknięć pozwala także na zdobywanie współprac, rozwijanie swojej marki czy aktywną sprzedaż produktów. Sprawdź...
Planowanie i przeprowadzanie efektywnej kampanii promocyjnej to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy. Bez odpowiedniego planu i dawki kreatywności, trudno osiągnąć sukces w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu. W tym artykule podpowiemy Ci, jak przygotować skuteczną kampanię promocyjną, która przyciągnie...
Wprowadzenie do wykorzystania badań CATI w marketingu
W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, optymalizacja kampanii reklamowych jest kluczowa dla sukcesu przedsiębiorstw. Jednym z efektywnych narzędzi pozwalających na dostosowanie działań marketingowych do potrzeb rynku są badania CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing). W tym artykule...