Strona internetowa może być bardzo ważnym elementem Twojej strategii promocji w Internecie. Jeśli zdecydujesz się ją założyć, możesz liczyć na szereg korzyści. Według danych raportu DataReportal „Digital 2022: Poland”, w 2022 roku aż 32,86 mln Polaków korzystało...
W obecnych czasach coraz więcej osób staje się popularnych w mediach społecznościowych - niezależnie o tym czy mowa o facebooku, instagramie czy też tik toku. Niestety coraz trudniej jest wyrobić swoje zasięgi organicznie, czyli po prostu publikując...
Audyt SEO to profesjonalna usługa oferowana przez agencje specjalizujące się w pozycjonowaniu. Jest to pierwszy, bardzo istotny krok w SEO, dzięki któremu można zapewnić sobie satysfakcjonujące rezultaty oraz poprawić widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Audyt strony internetowej...
Nie tylko sam upominek ma znaczenie, ale także to w co jest zapakowany. Sprawdź, jak obdarować swoich partnerów biznesowych, by wywrzeć na nich jak najlepsze wrażenie.
Chcesz przygotować upominek dla partnerów biznesowych? Właśnie mija...
Każda niemal firma posiada własną stronę internetową - jedni używają jej do celów czysto informacyjnych, inni do pozyskiwania leadów (danych kontaktowych od potencjalnych klientów) lub sprzedaży produktów lub usług. Poza dbaniem o czysto estetyczny wymiar strony warto też...
Przedsiębiorca, który nie inwestuje w swoją działalność, prędzej czy później uświadomi sobie, jak duży błąd popełnia. W XXI wieku konkurencja jest ogromna i obejmuje każdą branżę. Dlatego, by dotrzeć do potencjalnych klientów, należy zdać sobie sprawę z...
Prowadzenie sklepu internetowego to spore wyzwanie, które wymaga stawienia czoła wielu procesom bezpośrednio zależnym od siebie. Jeśli tylko jedno ogniwo całego łańcucha jest wadliwe, obroty sklepu spadają, obecni klienci tracą zaufanie, a nowych trudno jest pozyskać. Wiedzieć...
Prowadzenie własnej firmy w obecnych czasach nie jest zadaniem łatwym. Przed przedsiębiorcą stoi cały szereg wyzwań i konieczność zwrócenia uwagi na każdy najdrobniejszy szczegół mogący zaważyć o końcowym sukcesie lub porażce. Doskonale widzimy to na przykładzie promocji...
Angażujące treści są najlepszym wabikiem na potencjalnych klientów, dlatego też tym bardziej warto zwrócić szczególną uwagę na video treści, które coraz częściej wykorzystywane są w prowadzonych kampaniach reklamowych. W ostatnim czasie jest bardzo duży boom na video...
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję marki jest zakup akcesoriów oznaczonych jej logo. Tego rodzaju upominki warto wręczać na przykład własnym pracownikom. Jak wybrać odpowiednie produkty? Sprawdź, co powinno znaleźć się w podstawowym zestawie gadżetów.