Content marketing staje się jedną z najważniejszych podstawowych dyscyplin komunikacji. Znaczenie odpowiednich treści w sieci stale rośnie. Internautów nie da się już przekonać samymi przekazami reklamowymi, ponieważ szukają w internecie ciekawych i pomocnych artykułów, czytają recenzje i...
Umiejętne operowanie social mediami może stanowić skuteczne narzędzie do zwiększania obrotów firmy lub budowania wizerunku marki. To, czy kanał spełnia swoje zadanie, należy sumiennie monitorować i reagować na zmieniające się potrzeby firmy i odbiorców. Właśnie temu służy...
Z pewnością każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest zbudowanie odpowiedniego wizerunku swojej firmy lub marki. W obecnych czasach działania marketingowe i reklamowe oparte są głównie o komunikację w świecie cyfrowym. Warto jednak pamiętać, że do osiągnięcia sukcesu...
Prowadzisz własny biznes, który chcesz wprowadzić na rynek niemiecki? Chcesz zaistnieć w tamtejszym internecie? Niezbędne okażą się więc działania SEO. Niemcy to kraj, w którym ponad 05 procent obywateli aktywnie korzysta z sieci i mediów społecznościowych. To...
Przedsiębiorstwa pragnące zwiększyć swoje obroty oraz chcąc zaistnieć na rynku, powinni być widoczni w sieci. Aby tak się stało, niezbędne jest zainwestowanie w e-commerce. Poprzez sklep internetowy czy też inne portale, przedsiębiorca może pozyskać więcej klientów, a...
Gdzie założyć bloga i jak go prowadzić by zarabiać?
Blog to nic innego, jak rodzaj strony internetowej, na którym umieszczane są wpisy. Charakteryzuje się tym, że publikowane treści są układane chronologicznie. Bloga można...
Content marketing to nic innego jak marketing treści. Zajmują się nim osoby, które pracują w marketingu. Wielu osobom marketing kojarzy się z reklamowaniem przedsiębiorstwa poprzez organizację imprez, kampanii, tworzenie sloganów marketingowych itp. Jak się okazuje, słowo marketing...