Strona internetowa może być bardzo ważnym elementem Twojej strategii promocji w Internecie. Jeśli zdecydujesz się ją założyć, możesz liczyć na szereg korzyści. Według danych raportu DataReportal „Digital 2022: Poland”, w 2022 roku aż 32,86 mln Polaków korzystało z Internetu....
Trudno w to uwierzyć, ale YouTube, jedna z największych platform społecznościowych na świecie, jest wciąż niedoceniany przez niektórych marketerów. Tymczasem dane mówią same za siebie – ponad 2 mld użytkowników każdego dnia oraz wiele osób, które przyznają, że woli...
Często uważa się, że sprzedaż to naturalny talent, który nie wymaga dodatkowego szkolenia. To jednak mit. W rzeczywistości, skuteczność sprzedaży może być znacznie zwiększona dzięki odpowiednim szkoleniom. W tym artykule omówimy, jak profesjonalne szkolenia sprzedażowe mogą przyczynić się do...
Jeżeli jesteś właścicielem strony internetowej, na pewno chcesz, żeby generowała jak największy ruch i przyciągała użytkowników, którzy staną się klientami Twojej firmy lub czytelnikami powadzonego bloga. Dlatego pozycjonowanie strony internetowej to jedno z najważniejszych zadań marketingu internetowego. Jakie działania...
Wzmocnij swoją kampanię promocyjną z opaskami silikonowymi!
Czy szukasz nowoczesnego i efektywnego sposobu na promocję swojej marki? Opaski silikonowe to doskonały wybór! Zobacz, jak te kolorowe i trwałe gadżety mogą pomóc Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji i...
Content marketing to nic innego jak marketing treści. Zajmują się nim osoby, które pracują w marketingu. Wielu osobom marketing kojarzy się z reklamowaniem przedsiębiorstwa poprzez organizację imprez, kampanii, tworzenie sloganów marketingowych itp. Jak się okazuje, słowo marketing ma więcej...
Każdego roku media społecznościowe coraz bardziej się rozwijają, a użytkownicy spędzają na nich więcej czasu. Dla przedsiębiorców oznacza to dużą możliwość rozwoju swojej firmy. To właśnie za pomocą social mediów ludzie wyszukują firm i porównują je, zanim zdecydują się...
Dobre pozycjonowanie danej firmy w sieci zwykle łączą się z faktem zdobycia pewnego rozgłosu, a nawet podbicia wartości sprzedaży jakiegoś produktu lub usługi.
Cechy dobrej agencji SEO
Wybór odpowiedniej firmy przeznaczonej do działań związanych z pozycjonowaniem może być nieco kłopotliwy. Na...
Otworzenie własnego sklepu internetowego przy obecnej technologii to bułka z masłem. To jednak dopiero początek przygody w świecie e-commerce. Zanim zaczniesz cieszyć się ze sprzedaży i zysków, czeka Cię wyzwanie, które wielu przedsiębiorców uznaje za jedno z najtrudniejszych —...
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję marki jest zakup akcesoriów oznaczonych jej logo. Tego rodzaju upominki warto wręczać na przykład własnym pracownikom. Jak wybrać odpowiednie produkty? Sprawdź, co powinno znaleźć się w podstawowym zestawie gadżetów.
Upominki dla pracowników
Jest wiele powodów,...