Jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję marki jest zakup akcesoriów oznaczonych jej logo. Tego rodzaju upominki warto wręczać na przykład własnym pracownikom. Jak wybrać odpowiednie produkty? Sprawdź, co powinno znaleźć się w podstawowym zestawie gadżetów.

Upominki dla pracowników

Jest wiele powodów, dla których gadżety dla firm w pierwszej kolejności warto wręczać własnym pracownikom. W ten sposób można docenić ich wkład w działanie przedsiębiorstwa oraz zadbać o wewnętrzny marketing marki. Ponadto obdarowane upominkami osoby zabiorą je do domu i będą korzystać z nich wśród rodziny lub znajomych. Dzięki temu logo zostanie zapamiętane przez większą liczbę odbiorców, a firma zostanie skojarzona jako dobre miejsce pracy, które dba o swoich pracowników. Prezenty można wręczać na przykład z okazji świąt oraz firmowych jubileuszy.

Podstawowe gadżety reklamowe

Najlepsze akcesoria promocyjne są praktyczne i tanie zarazem. W jakie przedmioty warto zainwestować? Niezawodną propozycją są na przykład kubki reklamowe z własnym nadrukiem. Szczególnie doceniane przez odbiorców są modele termiczne, które utrzymują temperaturę znajdującej się wewnątrz kawy lub herbaty. Można zdecydować się także na eleganckie szklanki z logo marki. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na jakość produktu i nadruku wykonanego przez producenta.

W zestawach upominkowych dla pracowników świetnie sprawdzą się również:

  • biodegradowalne długopisy z wkładami w różnych kolorach,
  • notesy ze spersonalizowanym nadrukiem,
  • torby na zakupy z solidnymi uchwytami,
  • kalendarze biurkowe lub ścienne,
  • bawełniane koszulki z krótkim rękawem,
  • smycze reklamowe z odpinaną klamrą.

Każdy z wyżej wymienionych produktów może zostać dopasowany do identyfikacji wizualnej marki. Szczególną uwagę należy zwrócić na kolorystykę przedmiotu oraz widoczny na nim nadruk.

Oryginalne prezenty z logo firmy

Przedsiębiorcy, którzy chcą poszerzyć podstawowy zestaw gadżetów, mogą zdecydować się na akcesoria elektroniczne, turystyczne i kosmetyczne. W tej kategorii znajdują się na przykład powerbanki umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych, głośniki bluetooth, maty plażowe, koce reklamowe i lusterka z nadrukiem. Typ artykułów trzeba dopasować do charakterystyki firmy i potrzeb jej grup docelowych. Na przykład gadżety kosmetyczne będą odpowiednie dla przedsiębiorstw z branży beauty, a narzędzia z logo dla warsztatów mechanicznych i producentów maszyn.

Przy zamawianiu produktów warto przemyśleć liczbę sztuk oraz typ nadruku. Najlepsi dostawcy spersonalizowanych gadżetów doradzają klientom przy wyborze oraz zapewniają rozbudowany katalog, w którym każdy znajdzie rozwiązania odpowiednie dla siebie. Istotna jest także sprawna realizacja złożonych zamówień.

Kubki, notesy, smycze i inne akcesoria reklamowe

Podstawowy zestaw upominków marketingowych powinien być urozmaicony. Postaw na kubki, notesy, smycze i torby z logo marki. Obdaruj swoich pracowników praktycznymi gadżetami, które będą towarzyszyć im w codziennym życiu. Dzięki nim zadbasz o wizerunek swojego przedsiębiorstwa.

Poprzedni artykułStoły cateringowe 200×90 – uniwersalne rozwiązanie nie tylko na wielkie uroczystości
Następny artykułRejestrowanie firmy przez Internet – czy to możliwe?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj