Model płatności White Label – na czym polega?

Sklepy internetowe i operatorzy płatności od lat żyją w symbiozie. Biznes e-commerce dzięki kolejnym rozwiązaniom udostępnianym przez operatorów zapewnia swoim klientom coraz wygodniejsze metody płatności. Duże znaczenie ma sama możliwość wyboru. Standardowo, po podsumowaniu koszyka i wyborze formy dostawy następuje przekierowanie na stronę operatora. Alternatywą dla tej metody jest model płatności White Label. Na czym dokładnie on polega?

Model White Label w płatnościach online

Usługa płatności w systemie White Label jest dostępna u jednego z najpopularniejszych polskich operatorów – P24. Istotą tego modelu jest maksymalne skrócenie ścieżki płatności ku zadowoleniu konsumentów. Przekierowanie na stronę operatora, gdzie następuje wybór formy płatności nie jest w istocie konieczne. Procedura może się odbywać na stronie e-sklepu. Wystarczy zaimplementować tę funkcjonalność na witrynie. Co więcej, interfejs jest całkowicie edytowalny, w taki sposób, aby graficznie zachowywał spójność wizualną z samym sklepem z uwzględnieniem user experience.

White Label – dostępne możliwości

Model White Label jest pozbawiony wad. Operator oferuje bowiem w tym systemie wszystkie dostępne metody płatności, jakie znają klienci korzystający ze standardowej usługi. Należą do nich przelewy, płatności kartą, portfele elektroniczne, jak również wszelkie innowacyjne metody płatności łącznie z BLIK, płatnościami odroczonymi i ratalnym. Z kolei płatności QR, typu one-click, generatory linków i masowe faktury to rozwiązania, które ułatwiają życie nie tylko sprzedawcy, ale także zwiększają komfort kupującego. Wachlarz dostępnych form został szczegółowo opisany na stronie operatora, pod adresem: https://www.przelewy24.pl/.

Najważniejsze zalety White Label

System White Label wiąże się z samymi zaletami z punktu widzenia e-sklepu. Należą do nich:

  • skrócenie ścieżki płatności,
  • przyspieszony wybór metody płatności,
  • wyższy poziom estetyki dzięki spójności graficznej z samym sklepem,
  • budowa pozytywnego wizerunku w oczach konsumentów.

White Label to rozwiązanie, którą zdecydowanie powinni rozważyć nie tylko najwięksi gracze na rynku e-commerce, ale również mniejsze biznesy.

Poprzedni artykułLitery trójwymiarowe – co sprawia, że cieszą się tak dużą popularnością?
Następny artykułNa czym polega audyt social media?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj