Gdzie założyć bloga i jak go prowadzić by zarabiać?
Blog to nic innego, jak rodzaj strony internetowej, na którym umieszczane są wpisy. Charakteryzuje się tym, że publikowane treści są układane chronologicznie. Bloga można założyć hobbistycznie oraz dla zarobku. Jeżeli...
Dzisiaj każdy przedsiębiorca z sektora MŚP powinien zadbać o obecność i aktywność swojej firmy w Internecie. Bez tego trudno już jest prowadzić jakąkolwiek działalność. Aby skutecznie promować firmową ofertę w sieci, należy przygotować odpowiednią strategię i wykorzystywać sprawdzone narzędzia....
Jeśli prowadzimy sklep internetowy na pewno nie raz zetknęliśmy się z fotografią produktową. Są to zdjęcia produktów na białym tle, wykonane w studio fotograficznym przy użyciu światła błyskowego. Zdjęcia te znajdują zastosowanie nie tylko w sklepie internetowym (choć to...
Każde wydarzenie sportowe ma potencjał, by sprowadzić ogromną ilość osób do jednego miejsca. Oprócz podziwiania dokonań atletów, dla przedsiębiorców to doskonała okazja do wypromowania swojej działalności na szerszą skalę. W zależności od renomy wydarzenia, liczba sponsorów może być większa...
Angażujące treści są najlepszym wabikiem na potencjalnych klientów, dlatego też tym bardziej warto zwrócić szczególną uwagę na video treści, które coraz częściej wykorzystywane są w prowadzonych kampaniach reklamowych. W ostatnim czasie jest bardzo duży boom na video marketing, dlatego...
Przedsiębiorstwa pragnące zwiększyć swoje obroty oraz chcąc zaistnieć na rynku, powinni być widoczni w sieci. Aby tak się stało, niezbędne jest zainwestowanie w e-commerce. Poprzez sklep internetowy czy też inne portale, przedsiębiorca może pozyskać więcej klientów, a to wszystko...
Przemianie ustrojowej i gospodarczej po 1990 roku towarzyszyło nadejście epoki gratisów reklamowych. Upominki promocyjne, których kraj wcześniej nie widział: notesiki, breloczki i długopisy na początku wywoływały ciekawość i fascynację, z czasem zaczęliśmy być zmęczeni ich wszechobecnością. Dzisiaj, 30 lat...
Strategia to całościowe spojrzenie na komunikację z klientem i plan wyjścia z każdej, nawet najbardziej patowej sytuacji. To sposób na prawidłowe funkcjonowanie marki. A jednak nadal strategia marketingowa traktowana jest przez wiele firm po macoszemu. Jak ją stworzyć? To...
Reklama zewnętrzna od lat stanowi jeden z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Gdy mowa o reklamie outdoorowej, na myśl przychodzą nam przede wszystkim bilboardy. Choć w dobie cyfryzacji i rosnącej dominacji mediów społecznościowych można by sądzić,...
Prowadzenie własnej firmy w obecnych czasach nie jest zadaniem łatwym. Przed przedsiębiorcą stoi cały szereg wyzwań i konieczność zwrócenia uwagi na każdy najdrobniejszy szczegół mogący zaważyć o końcowym sukcesie lub porażce. Doskonale widzimy to na przykładzie promocji oferowanych produktów...