Taśma klejąca z nadrukiem może być nośnikiem reklamy i elementem strategii marketingowej firmy. Ponadto pełni funkcję promującą markę, a jednocześnie buduje jej renomę. Na taśmie klejącej można umieścić dowolne nadruki, a ich treść będzie uzależniona od komunikatu, który kierujemy do odbiorcy.

Zadowolenie klienta to podstawa

Taśmy klejące z nadrukiem pozostają na długo w pamięci klientów. Otrzymując tak zapakowaną przesyłkę, odbiorca natychmiast zauważa profesjonalne podejście firmy. Jego zaufanie do marki wzrasta, ponieważ odstaje nie tylko estetycznie wyglądającą paczkę, ale również odpowiednio zabezpieczoną. Ponadto w momencie otrzymania przesyłki odbiorca od razu orientuje się, kto jest jej nadawcą. Marki, które korzystają z taśm klejących z nadrukiem, mogą mieć pewność, że towar dotrze do kupującego w nienaruszonym stanie, a dodatkowo klient będzie zadowolony z zamówienia.

Promocja marki

W celu zwiększenia widoczności marki i budowania świadomości klientów, warto na taśmie klejącej umieścić logo firmy. Oprócz logotypu znakowanie może zawierać także dane kontaktowe firmy, wówczas łatwiej utrwalają się one w świadomości odbiorcy. Wiele firm umieszcza również na taśmach pakowych spersonalizowane komunikaty lub informacje o aktualnie obowiązujących promocjach. Warto pamiętać również o tym, że odpowiednio oznakowana przesyłka nie zagubi się. Dzięki nadrukowi na taśmie klejącej jest łatwa do zidentyfikowania bez względu na miejsce, w którym się znalazła.

Komunikacja z odbiorcą

Za pomocą taśmy klejącej z nadrukiem można klientowi przekazać dowolny komunikat. Jeśli kupujący składa zamówienia regularnie, wcale nie musi otrzymywać przesyłek oklejonych taśmą z tym samym nadrukiem. Znakowanie może dodatkowo zawierać:

  • krótki spersonalizowany przekaz, czyli kilka słów skierowanych do odbiorcy, które pozwolą mu poczuć się wyjątkowo, np. życzenia świąteczne lub urodzinowe czy podziękowanie za zamówienie,
  • informacje o tym, który pracownik zapakował przesyłkę,
  • informację o ekologicznym podejściu firmy do pakowania sprzedawanych towarów i trosce o środowisko naturalne,

Informacje ostrzegawcze

Oprócz wspomnianych powyżej możliwości nadruku na taśmach klejących, firmy, prowadzące sprzedaż wysyłkową, korzystają także z taśm ostrzegawczych. Najczęściej zawierają one informację o delikatnej zawartości przesyłki. Na taśmie z nadrukiem można umieścić także napisy w obcym języku, jeśli przesyłka będzie przewożona za granicę.

Taśmy klejące z nadrukiem w TCM Service

W celu stworzenia projektu taśmy klejącej z nadrukiem, warto przeanalizować, co chcemy poprzez to znakowanie przekazać klientowi. Z pomocą przychodzi TCM Service – czołowy dostawca taśm klejących z nadrukiem w Polsce w Polsce. Firma oferuje swoim klientom wygodny kreator nadruków. Dzięki temu narzędziu klient ma możliwość wyboru pożądanego typu taśmy, jej szerokości, a następnie wgrania grafiki do zamówienia lub wyboru spośród dostępnych na stronie. Co ważne, przed dokonaniem zakupu kupujący może zobaczyć wizualizację produktu i w razie potrzeb nanieść niezbędne poprawki. 

Poprzedni artykułChojnice – atrakcje. Co warto zobaczyć w Chojnicach?
Następny artykułDepilacja laserowa – czy jest skuteczna i gdzie warto ją wykonać?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj