Że reklama dźwignią handlu, mało powiedziane. Dobry marketing dla wielu firm stanowi niekiedy być albo nie być. Dlatego własne opakowania kartonowe z nadrukiem mogą stać się bardzo pomocne w prowadzeniu biznesu. Jak? O tym poniżej 🙂
Praktyczne pudełka kartonowe dla firm
Upominki to dobra praktyka w biznesie. Stosuje się ją przy wielu okazjach. Przedsiębiorcy wręczają sobie symboliczne pamiątki, vouchery czy na przykład różnego typu przekąski. Czemu nie zapakować ich w ładne opakowania kartonowe z nadrukiem? Jeśli wejść na stronę www.drukomat.pl, od razu rzucają się w oczy przeróżne kształty pudełek. Może to być sześcienne pudełko kartonowe z rozetą lub choćby eleganckie pudełko na wino.
Na wierzchu można zamówić praktycznie dowolny nadruk. Logo firmy, a może hasło reklamowe nawiązujące do danego projektu? Takie spersonalizowane opakowanie z pewnością pomoże utrwalić świadomość marki w pamięci partnerów. To tak naprawdę prosty chwyt marketingowy, który może zasadniczo wspomóc kampanię newsletterową, powiedzmy.
Reklamowe pudełka fasonowe z własnym nadrukiem
Fasonowe opakowania kartonowe z nadrukiem to świetny sposób na rozprowadzanie oferty wśród klientów. Sklep e-commerce może wykorzystać takie pudełka do wysyłek. Druk jest oczywiście dowolny, tak więc wystarczy umieścić na pudelku barwną informację o produktach z niszowej kolekcji. To samo dotyczy promocji oraz kodów rabatowych. Opcji jest naprawdę sporo.
Kartony fasonowe z nadrukiem dostępne online to unikalne opakowania, które klienci mogą wykorzystać do innych celów. Rzecz w tym, że można je w łatwy sposób zamykać bez używania kleju ani taśm. Do tego są dość mocne, więc nadają się do tego, aby trzymać w nich jakieś dokumenty, chociażby. Efekt? Ciągła obecność logo firmy w pobliżu klienta.
Opakowania kartonowe z nadrukiem dla pracowników
Solidne opakowania kartonowe z nadrukiem logo firmy i podziękowaniem dla pracownika, który odchodzi na emeryturę. A może coś dla księgowej z okazji narodzin jej pierwszego dziecka? W środku może znaleźć się cokolwiek, jednak to ilustracja na zewnątrz zrobi największe wrażenie. W gruncie rzeczy każda okazja jest dobra na odrobinę marketingu. Większość przedsiębiorców nie myśli w ten sposób. To błąd. Nasza hipotetyczna księgowa takim pudełkiem może się pochwalić w mediach społecznościowych. To doskonały pomysł na wzmocnienie wizerunku marki, który jest pozytywny, ciepły, niemalże rodzinny.
Takie podejście do marketingu ma znaczenie zwłaszcza w wymiarze lokalnym. W końcu nawet małe społeczności pełne są potencjalnych klientów. A wzruszony pracownik rozprowadzający zdjęcia w internecie… Cóż to, jeśli nie darmowa reklama? Spersonalizowany nadruk na gift boxach dla pracowników sprawi, że ludzie w okolicy będą po prostu lepiej kojarzyć daną firmę.
Tanie gadżety reklamowe dla firm
Opisane powyżej przykłady wykorzystania opakowania z nadrukiem to tak naprawdę dopiero początek możliwości. Każde przedsiębiorstwo może takie pudełka wprowadzić jako część większej całości. Chodzi o kalendarze firmowe, notesy, katalogi itd. Powinno się zadbać o to, aby opakowania kartonowe z nadrukiem pasowały do reszty. Muszą tworzyć z nią spójną kompozycję stylistyczną. To ważne, ponieważ wzrok jest podstawowym zmysłem człowieka. Spójność wizualna marki ma zatem kluczowe znaczenie w biznesie. Warto o tym pamiętać, jeśli chce się zostać dobrze zapamiętanym. Bez jednolitego przekazu zwiększenie świadomości marki może okazać się zbyt trudne.