Wbrew mylnym opiniom nie tylko wielkie billboardy, spoty reklamowe czy kampanie SEO w Internecie przynoszą korzyści w promowaniu usług, produktów czy lokowaniu wizerunku marki w świadomości potencjalnych konsumentów. W marketingu niebywale istotne są również detale. Doskonałym przykładem są różnego typu gadżety reklamowe czy spersonalizowane artykuły biurowe. Które z nich najlepiej sprawdzą się przy promocji firmy? Od lat przedsiębiorcy stawiają na eleganckie lub designerskie długopisy reklamowe!

Długopis z logo jako gadżet reklamowy

Spersonalizowane długopisy z logo to idealny gadżet reklamowy zarówno pod kątem marketingowym, jak i finansowym. Ich zakup nie obciąży nadmiernie budżetu nawet małej firmy, a poniesione koszty szybko się zwrócą w postaci zwiększonego zainteresowania marką. Długopisy reklamowe dotrzeć mogą do naprawdę wielu potencjalnych odbiorców, zwłaszcza jeśli będą wręczane własnym pracownikom i członkom ich rodzin; kontrahentom; klientom; a także uczestnikom targów wystawienniczych. Niektóre przedsiębiorstwa i instytucje publiczne wysyłają również takie gadżety reklamowe pocztą do swoich konsumentów, sygnalizując chęć podtrzymywania współpracy wedle najwyższych standardów. Dlaczego jednak to właśnie długopisy z logo mają tak silną marketingową moc?

Takie gadżety reklamowe wyróżniają się przede wszystkim funkcjonalnością. W porównaniu z innymi akcesoriami – np. smyczami, piłkami antystresowymi, notesikami – rzadko lądują na dnie szuflad. Są one po prostu potrzebne w naszym codziennym życiu, a więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że obdarowany upominkiem wykorzysta go w domu, biurze czy na uczelni. Długopis reklamowy w takim przypadku będzie działał podobnie jak marketing szeptany!

Cenne wskazówki! Jeśli chcesz promować usługi lub produkty, koniecznie umieść na obudowie długopisu logo marki, a także prosty slogan. Warto nanieść również numer telefonu czy adres strony www. W przypadku chęci dotarcia do dużego grona odbiorców, polecane jest inwestowanie w tanie długopisy znakowane tampondrukiem. Wiele modeli znaleźć można w sklepie online długopisy24.pl!

Buduj wizerunek marki z długopisami z logo!

Spersonalizowane długopisy warto wykorzystywać w kampaniach reklamowych mających na celu promowanie usług i produktów. Świetnie nadają się one także przy budowaniu wizerunku marki np. wśród ważnych klientów oraz kontrahentów. W takim przypadku można zainwestować w droższe modele długopisów z grawerunkiem. Mowa o akcesoriach z metalowymi obudowami, na których laserem wypala się napisy, wzory i oczywiście logotypy. Przykładem są pióra kulkowe Waterman wykonane w minimalistycznym stylu. Wręczenie takiego długopisu reklamowego z logo z pewnością sprawi, że klient, pracownik lub kontrahent poczują się docenieni, a marka tym samym zyska ich przychylność. Taki prosty sposób na budowanie pozytywnego wizerunku często wykorzystują kancelarie prawne i podatkowe, biura rachunkowe, hotele, salony samochodowe, korporacje czy nawet instytucje publiczne!

Pamiętaj! Tworząc długopis reklamowy, zadbaj o to, by barwy obudowy oraz naniesione grafiki/napisy oddawały charakter Twojej firmy. W zależności do branży działalności oraz sposobu prowadzenia komunikacji z klientami możesz postawić na prostotę, kreatywność czy elegancję. Postaraj się, by Twój mały i tani gadżet reklamowy wyróżniał się wśród konkurencji.

Poprzedni artykułJak technologia poprawia efektywność zmywarek do naczyń?
Następny artykułWysokiej jakości fotografia produktowa – co warto wiedzieć?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj