Prowadzenie firmowego profilu na LinkedIn czy warto?

LinkedIn co to jest?

LinkedIn rozpoczął działalność jako platforma do poszukiwania pracy, która w zasadzie była niczym wirtualne curriculum vitae. Obecnie stał się on wybitnym narzędziem marketingowym B2B. Powinien być teraz kluczową stroną pod względem marketingu w mediach społecznościowych i możliwości tworzenia sieci, zwłaszcza dla firm B2B. Osoby są podekscytowane łączeniem się na LinkedIn, inicjowaniem nowych połączeń i przeprowadzaniem licznych transakcji biznesowych. Jeśli Twoim celem jest wykorzystanie LinkedIn do reklamowania swojej firmy, zwiększenia rozpoznawalności marki i przywództwa myślowego oraz przyciągnięcia potencjalnych klientów (i ewentualnie nowych pracowników!),
LinkedIn zapewnia wiele korzystnych możliwości promocji biznesu, a w wielu przypadkach wydaje się, że na tej stronie, która jest skierowana głównie do profesjonalistów, jest to do zrobienia bez wysiłku i autentycznie.

LinkedIn profil firmowy – profesjonalna metamorfoza profilu

Korzystanie z LinkedIn może przynieść ogromne korzyści dla firm, ponieważ jest to świetny sposób na zwiększenie świadomości marki i otwarcie nowych możliwości. Aż 97% polskich menedżerów korzysta z tej platformy, a społeczność stale rośnie. Dzięki Business HERO możesz stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn aby generować więcej kontaktów biznesowych i kształtować wiarygodny wizerunek firmy. Ten kanał social media służy jako elastyczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu można dotrzeć do klientów i poszerzyć swój rynek docelowy. Możesz również wyróżnić swój profil, zwiększając jego widoczność za pomocą przyciągającego wzrok profilu o wysokiej jakości.

Ponadto LinkedIn jest świetną platformą do tworzenia treści. Możesz zamieszczać aktualizacje, linki do innych stron, a nawet używać go jako oryginalnej platformy do publikowania. LinkedIn to jedyna platforma mediów społecznościowych, na której można publikować artykuły. Być może zastanawiasz się: dlaczego publikować na LinkedIn, a nie bezpośrednio na moim blogu lub stronie internetowej? Dobre pytanie! Generowanie postów ma na celu stymulowanie interakcji społecznych i budowanie rozpoznawalności marki, a nie specjalnie napędzanie odwiedzających Twoją stronę internetową. Kiedy opublikujesz fragment na LinkedIn, wszystkie Twoje kontakty zostaną o nim poinformowane – to ogromna korzyść.

Wyróżnij się z tłumu, zwiększ liczbę wyświetleń swojego profilu LinkedIn i przyciągnij uwagę nowym, przyciągającym wzrok i wysokiej jakości profilem Linkedin.

Poprzedni artykułJak wykorzystać ekran reklamowy w biznesie?
Następny artykułWynajem powierzchni magazynowych- wady i zalety takiego rozwiązania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj