Czy zastanawialiście się, dla kogo prowadzicie swój biznes? Nie, to nie jest pytanie o to, co oferujemy klientowi. Na tym się świetnie znacie i – jesteśmy pewni – dostarczacie najwyższej jakości towary i usługi. Rzecz w czym innym: Jak sobie wyobrażamy naszego idealnego klienta. Czy jest to jednorazowy petent, który wpada do nas szybko załatwić swoje zakupy lub sprawę a potem znika za zamykającymi się drzwiami? A może chodzi raczej o osobę, która wybrała właśnie Was spośród dziesiątek innych miejsc, u Was czuje się swobodnie i chce znów wrócić, bo nigdzie nie jest tak traktowana?

Jesteśmy w stu procentach przekonani, że właśnie w taki sposób podchodzicie do prowadzenia swojego biznesu. Potrzebne są jedynie drobne inwestycje, żeby Wasz biznes był perfekcyjny.

Ekrany reklamowe, czyli jak dać się zobaczyć

Jeśli Wasz biznes nie jest ogromnym gmachem, to możecie zginąć z Waszymi produktami pomiędzy innymi sklepami, punktami sprzedaży lub biurami. Trzeba się wyróżnić. Ekrany reklamowe odpowiadają właśnie na takie potrzeby. Intrygujcie, zachęcajcie klientów już przed wejściem do galerii handlowej czy biurowca. Ekran reklamowy umieszczony w odpowiednim miejscu nie tylko wyraźnie ogłosi: Tu jesteśmy, ale również wskaże dokładnie, gdzie Was znaleźć i przedstawi wstępną ofertę. Kolejne ważne miejsce lokalizacji to wejście lub witryna. Psychologowie marketingu już dawno zauważyli, że, jeśli klient nie przyszedł w bardzo konkretnej sprawie lub z zaplanowanym towarem do kupienia, to bez braku pewności próbuje zaglądać, co jest w środku sklepu, czy może czekać na niego coś atrakcyjnego i na jakie może liczyć przyjęcie. 

Nie pozwólmy tej osobie nieśmiało dreptać przy naszej witrynie! Pokażmy, co mamy najlepszego na ekranie reklamowym. Niech zapozna się z naszą ofertą, niech zobaczy to, po co przyszedł i niech odkryje to, o czym wcześniej nie pomyślał. Prócz fachowej obsługi ekrany mogą też towarzyszyć klientowi podczas pobytu w naszym lokalu. 

Ekrany reklamowe, czyli jak to działa

Wraz z wybranym ekranem, którego wielkość i kształt będzie zależała od Waszych potrzeb, dostarczane jest oprogramowanie. Dzięki takiemu zestawowi każdy właściciel lub wyznaczona osoba, nawet bez przygotowania marketingowego i graficznego, w ciągu kilku minut stworzy niepowtarzalną reklamę. Wystarczy wgrać zdjęcia i grafiki lub wybrać je z bazy danych, następnie dodać właściwy opis, ustalić, kiedy i w jakiej kolejności mają się pojawiać i gotowe. Wasze reklamy pojawią się na wszystkich ekranach w idealnej jakości odbioru i zdobędą serca klientów.

Poprzedni artykułRamki pod tablice rejestracyjne, jako dobry sposób promocji marki 
Następny artykułProwadzenie firmowego profilu na LinkedIn czy warto?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj