Biorąc pod uwagę rozwój cyfryzacji trzeba zauważyć, że wciąż powstają ciekawe rozwiązania, których celem jest automatyzacja marketingu, łatwiejsza obsługa i pozyskiwanie potencjalnych klientów oraz wspieranie przedsiębiorcy w podejmowaniu decyzji. Oprogramowanie dla działu sprzedaży czy program do zarządzania firmą sprawdzają się już w wielu podmiotach gospodarczych. Ciekawe możliwości oferuje system CRM.

Prowadząc własną działalność można było spotykać się już z propozycjami wdrożenia systemu CRM. Przedsiębiorcy początkowo podchodzą dość sceptycznie do rozwiązań CRM.

Co oznacza skrót CRM?

Definicja CRM Customer Relationship Management!

Do czego służy system CRM? Tłumacząc najprościej, program CRM to specjalny system informatyczny, którego zadaniem jest łatwiejsze zarządzenie relacjami z klientami. Takie systemy zarządzania relacjami mają cel utrzymywania klientów w bliskich kontaktach z firmą. W systemie CRM znajdziemy cały zestaw narzędzi, które mają w tym pomóc firmie. System CRM pozwala zwiększyć szanse sprzedaży, prowadzić kampanie marketingowe czy tworzyć spersonalizowane oferty, tak by maksymalizować prawdopodobieństwo sprzedaży.

Rozwiązania CRM początkowo zawierały głównie dane klientów Twojej firmy. Z czasem zauważono, że dzięki oprogramowaniu CRM można pozyskiwać dokładniejsze informacje na temat procesów zachodzących w firmie. Na tej podstawie dopasowano pracę firmy, by spełnić oczekiwania klientów. Przekładało się to na zwiększenie zysków i lepszą kontrolę nad procesem sprzedaży.

Oprogramowanie CRM w małej firmie

Początkowo programy CRM stosowano jedynie w dużych firmach. Takie oprogramowanie dla firm wykorzystywano jednak dość sporadycznie i nie dostrzegano potencjału, jaki oferowało oprogramowanie CRM. Obecnie rozwój systemu CRM galopuje tak szybko, że powstaje już nawet mobilny CRM, dzięki któremu zarządzanie relacjami z klientem jest możliwe nawet wówczas, gdy jesteśmy poza firmą.

Strategia CRM sprawdzi się również w małej firmie. Dzięki niemu dokonamy analizy wyników biznesowych i działań marketingowych, sprawdzimy prognozy sprzedaży, zysków czy dokonamy standaryzacji procesów.

ASARI CRM – uniwersalny system dla każdej firmy

Jeśli zastanawiasz się nad tym czy zarządzanie relacjami z klientami sprawdzi się w Twojej firmie to wybierz ASARI CRM. Jest to uniwersalny system, który sprawdzi się w każdej branży. Potwierdzić to mogą ci, który z tymi systemami CRM już mieli okazję pracować.

To, co wyróżnia ten system to łatwa analiza w zakresie sprzedaży, szybki podgląd historii kontaktów z danym klientem, prezentowanie danych o potencjalnych klientach czy baza pełna danych kontaktowych. ASARI to nie jest zwykły program dla handlowców. Jest to aplikacja dla firm, która pozwoli utrzymać konkretnego klienta przy sobie oraz zawierać kontakty z potencjalnymi klientami.

Systemy CRM a rozwój biznesu i łatwość w zarządzaniu

Filozofia CRM i oprogramowanie dla biznesu – z takimi kwestiami spotykać się może każdy przedsiębiorca. Jednak nie zawsze wiemy, do czego służy system CRM i co z ewentualnymi szansami sprzedaży stanie się po jego zastosowaniu. Czy na pewno wzrosną? Okazuje się, że tak i to znacznie. Wiadomo nie od dziś, że to marketing jest dźwignią handlu. Jeśli więc zależy nam na pozyskiwaniu nowych klientów, to postawmy na dobry CRM oferujący opcje na najwyższym poziomie.

Dzięki mobilności można dokonać analizy procesu sprzedaży w dowolnym miejscu. Będziemy mieć dostęp do dowolnych informacji na temat naszego klienta. Kupując omawiane tutaj oprogramowanie, zyskamy również dostęp do pełnego wsparcia technicznego. Specjaliści IT i od zarządzania sprzedażą pomogą nam przenieść do systemu CRM sposób funkcjonowania naszej firmy i pomóc dostosować funkcje niezbędne do pracy z klientami.

Poprzedni artykułJak kurs angielskiego może ci pomóc stać się lepszym człowiekiem?
Następny artykułUpadłość konsumencka – o czym pamiętać, składając wniosek o upadłość?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj