Angażujące treści są najlepszym wabikiem na potencjalnych klientów, dlatego też tym bardziej warto zwrócić szczególną uwagę na video treści, które coraz częściej wykorzystywane są w prowadzonych kampaniach reklamowych. W ostatnim czasie jest bardzo duży boom na video marketing, dlatego też warto dowiedzieć się o nim nieco więcej.
Video marketing od a do z
Treści video odgrywają bardzo ważną rolę w procesie zakupowym. Według najnowszych danych po obejrzeniu materiałów video użytkownicy są zdecydowanie bardziej skłonni do zakupu wybranych towarów lub do skorzystania z określonych usług. Jeżeli na stronie znajdują się pliki video, to konwersje mogą wzrosną nawet o 80%. Z miesiąca na miesiąc drastycznie wzrasta konsumpcja treści video, dlatego też tym bardziej nie można przejść obok nich obojętnie. Według najlepszych specjalistów od marketingu internetowego w 2023 roku treści video mają stanowić ponad 80% całego ruchu internetowego. Warto wspomnieć także o tym, że jest to wynik blisko 15 razy większy niż w 2017 roku. Dzięki materiałom video można zaprezentować swoją firmę i markę w bardzo angażujący sposób.
Dlaczego warto postawić na video marketing treści z Digitalhill.pl?
Video marketing treści, to idealnie narzędzie przede wszystkim dla tych osób, które chcą wzmocnić rozpoznawalność swojej marki w bardzo krótkim czasie. Dzięki wartościowym materiałom video można także zwiększyć zaangażowanie użytkowników w sieci. Bardzo wiele firm korzysta z video marketingu, aby znacząco zwiększyć ilość leadów. W dzisiejszych czasach bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się nie tylko wywiady w formie video, ale również czaty online.

Jak wykorzystać video marketing?
Video marketing to bardzo uniwersalne narzędzie, które można wykorzystać do wielu zadań. Materiały video doskonale nadają się przede wszystkim do działań promocyjnych danej marki, jak i również do działań edukacyjnych i typowo informacyjnych. W swoich działaniach marketingowych warto wykorzystać nie tylko standardowe materiały filmowe, ale również webinaria i animacje. W dzisiejszych czasach marketing video kojarzy się przede wszystkim z platformą YouTube, która wykorzystywana jest nie tylko przez duże firmy korporacyjne, ale również przez niewielkie przedsiębiorstwa. W ostatnim czasie coraz większą popularność zyskuje również video marketing na Facebooku, czy też video marketing na Instagramie. Social marketing rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego też nikogo nie dziwi już video marketing na Twitterze, LinkedIn albo TikToku.
Najlepsza alternatywa dla tradycyjnego content marketingu?
Większość osób jest wzrokowcami, dlatego też marketing wideo przynosi znacznie lepsze rezultaty niż na przykład tradycyjny content marketing. Na rynku pojawia się coraz więcej doświadczonych agencji interaktywnych, które oferują swoim klientom video marketing na wysokim poziomie. Obecnie około 55% ludzi ogląda wideo online, dlatego też warto przygotować dobrze zapadające w pamięci materiały video, które generują ruch. Firmy, które chcą się rozwijać i konkurować ze swoimi największymi rywalami powinny postawić właśnie na marketing video.