System rezerwacji wizyt online może zrewolucjonizować twój biznes. Możesz go połączyć z innymi narzędziami, stworzyć bazy klientów, dodać opcję płatności online. To wszystko sprawia, że zarówno ty, jak i klient macie lepszą kontrolę nad zamawianą usługą i terminem jej wykonania.

Rezerwacja wizyt online — dlaczego warto ją wprowadzić?

System rezerwacji online to dzisiaj coraz bardziej popularne rozwiązanie. Implementacja tego narzędzia jest niezwykle prosta, a może bardzo wiele zmienić w obsłudze klientów i codziennej pracy salonu kosmetycznego, fryzjerskiego, gabinetu stomatologicznego, mechanika i wielu innych usług, które opierają się na spotkaniu klienta z pracownikiem i wykonaniu usługi.

Automatyczne przypomnienia, integracja z kalendarzem Google, personalizacja komunikatorów i panelu rezerwacji — to tylko niektóre z rozwiązań, które może ci zaoferować rezerwacja wizyt online.

Jaki system rezerwacji online wybrać?

System rezerwacji online może być bardzo zróżnicowany. Podobnych rozwiązań jest na rynku coraz więcej, warto więc zorientować się, czym dobrze jest się kierować przy wyborze i na jakie możliwości można liczyć. Przede wszystkim oszczędzaj czas i pieniądze, wybieraj rozwiązania możliwie proste i dopasowane do konkretnych potrzeb twojego salonu. Co powinien posiadać system do rezerwacji online?

  • Zacząć należy od wygodnego kalendarza dla całego zespołu. Czasem możesz to być tylko ty, ale jeśli masz pracowników, koniecznie zwróć uwagę, że wszyscy oni równie wygodnie będą mogli korzystać z tego rozwiązania.
  • Po zapisaniu w grafiku danej rezerwacji, w odpowiednim momencie powinno się pojawić odpowiednie przypomnienie e-mail i SMS; część systemów umożliwia personalizację komunikatu do klienta.
  • Dla wielu marek liczyć będzie się możliwość dopasowania kalendarza do wizualizacji salonu, strony www. Ponownie, system rezerwacji online umożliwić może dodanie własnego logo, ustawienia kolorystyki, dodania własnej domeny czy dodatkowych informacji.
  • Zgodność z przepisami RODO i konieczność poproszenia o zgody marketingowe to szansa na pozyskiwanie z kalendarza rezerwacji danych choćby do newslettera albo innych akcji promocyjno-rabatowych.
  • Rozbudowany formularz rejestracji daje możliwość dodania dodatkowych pytań, które pomogą ci przygotować się do wizyty.
  • Cennym rozwiązaniem jest możliwość zaoferowania klientom dodatkowych usług takich jak abonament czy karnet.

Płatności online to za mało

System rezerwacji online pozwala na automatyzację biznesu. Jest wygodny dla twoich klientów, którzy rezerwacji mogą dokonywać, kiedy tylko chcą. Ty lepiej panujesz nad kalendarzem pracy, oszczędzasz czas, wszystko masz w jednym miejscu. Nie zapomnij jednak o wyborze rozwiązania rezerwacyjnego, które umożliwia płatności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here