Otworzenie własnego sklepu internetowego przy obecnej technologii to bułka z masłem. To jednak dopiero początek przygody w świecie e-commerce. Zanim zaczniesz cieszyć się ze sprzedaży i zysków, czeka Cię wyzwanie, które wielu przedsiębiorców uznaje za jedno z najtrudniejszych —...
Często uważa się, że sprzedaż to naturalny talent, który nie wymaga dodatkowego szkolenia. To jednak mit. W rzeczywistości, skuteczność sprzedaży może być znacznie zwiększona dzięki odpowiednim szkoleniom. W tym artykule omówimy, jak profesjonalne szkolenia sprzedażowe mogą przyczynić się do...
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja w biznesie jest coraz większa, firmy muszą szukać unikalnych i skutecznych sposobów na promocję. Jednym z takich sposobów jest wykorzystanie koszulek z logo. Koszule z logo, podobnie jak koszulki, są doskonałym narzędziem promocyjnym, które...
Marketing jest nieodłącznym elementem sukcesu w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu. Dlatego ważne jest, aby wszyscy ci, którzy pragną odnieść sukces w tej dziedzinie, sięgnęli po książki o marketingu. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, pracownikiem działu marketingu...
Chcąc, aby własny biznes przynosił zyski i wyróżniał się spośród konkurencji, musi cieszyć się dobrą opinią wśród odbiorców. Obecnie coraz więcej klientów szuka odpowiedzi na swoje pytania w sieci, chętnie czytając również recenzje na temat interesującej ich działalności. Dlaczego opinie Google są...
Budowanie dużych kont w mediach społecznościowych pozwala nie tylko zaistnieć w sieci, ale przede wszystkim przekłada się na zarobki. Zaangażowana społeczność, duża ilość wyświetleń oraz kliknięć pozwala także na zdobywanie współprac, rozwijanie swojej marki czy aktywną sprzedaż produktów. Sprawdź...
Planowanie i przeprowadzanie efektywnej kampanii promocyjnej to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy. Bez odpowiedniego planu i dawki kreatywności, trudno osiągnąć sukces w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu. W tym artykule podpowiemy Ci, jak przygotować skuteczną kampanię promocyjną, która przyciągnie...
Wprowadzenie do wykorzystania badań CATI w marketingu
W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, optymalizacja kampanii reklamowych jest kluczowa dla sukcesu przedsiębiorstw. Jednym z efektywnych narzędzi pozwalających na dostosowanie działań marketingowych do potrzeb rynku są badania CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing). W tym artykule...
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. To niewątpliwie prawda. Chcąc wypromować naszą firmę, nie musimy ograniczać się jedynie do banerów, ogłoszeń w internecie czy informacji w prasie. Równie skuteczną, a jednocześnie dużo tańszą metodą są subtelne upominki i...
Przemianie ustrojowej i gospodarczej po 1990 roku towarzyszyło nadejście epoki gratisów reklamowych. Upominki promocyjne, których kraj wcześniej nie widział: notesiki, breloczki i długopisy na początku wywoływały ciekawość i fascynację, z czasem zaczęliśmy być zmęczeni ich wszechobecnością. Dzisiaj, 30 lat...