Trend paperless z dnia na dzień zyskuje na popularności i to nie tylko w uwagi na korzyści, jakie przynosi środowisku naturalnemu. Jego nadrzędnym celem co prawda jest działanie na rzecz ekologii, ale plusów, płynących z jego zastosowania w biznesie, jest znacznie więcej. Nie da się jednak ukryć, że ma też swoje wymagania. Niezbędne bowiem staje się wdrożenie nowoczesnych technologii, które zastąpią tradycyjne procesy. I tu z pomocą przychodzi nam papperlesslite.pl.

Strategia paperless – o co w niej chodzi i dlaczego warto?

Najważniejszym postulatem trendu paperless jest zmniejszenie liczby dokumentów w formie papierowej i zastąpienie ich wersją online. Za przykład można podać tu cyfryzację dokumentacji i przechowywanie jej w systemach internetowych lub też całkowitą rezygnację z faktur drukowanych. W biznesie takie ekologiczne podejście może zapewnić nam naprawdę sporo korzystnych „skutków ubocznych”. Główne zalety wynikające z ograniczenia zużycia papieru to oszczędności związane z redukcją kosztów jego zakupu, jak również usprawnienie procesu wymiany i obiegu dokumentów czy szybsza i efektywniejsza komunikacja z klientami i partnerami.

Gotowe rozwiązania od Paperless Lite

Za lidera w polskiej branży paperless uznawana jest marka Paperless Lite udostępniająca gotowe narzędzia, dzięki którym możliwa jest redukcja stopnia zużycia papieru przy jednoczesnym usprawnieniu procesów biznesowych. Wśród usług oferowanych na: https://paperlesslite.pl/ znajdziemy podpis elektroniczny, e-platformę do obsługi klientów czy system elektronicznej wymiany dokumentów.

E-podpis eSign Lite

Podpis elektroniczny to bezpieczny sposób na sygnowanie dokumentów i zawieranie umów online, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz. To rozwiązanie, dzięki któremu zyskujesz maksymalną elastyczność w wymianie dokumentacji, nie tylko z klientami. E-podpis eSign Lite składany jest na tablecie z warstwą biometryczną bądź też poprzez dedykowaną do tego platformę internetową. Wymiana umów w końcu może stać się bezproblemowa i nie trwać dłużej niż kilka chwil. Ponieważ wszystkie dokumenty zgromadzone są na jednej platformie, mamy do nich nieograniczony dostęp, a znalezienie tego, który jest nam w danym momencie potrzebny, staje się wyjątkowo łatwe.

Elektroniczna platforma do obsługi klientów eBOK Lite

Elektroniczne biuro obsługi klientów przenosi wiele spraw, które do tej pory w imieniu twoich kontrahentów musieli załatwiać twoi pracownicy, na ich samych. Klient zyskuje bowiem możliwość samodzielnego sprawdzenia swoich rozliczeń, statusów płatności, sald rozrachunków i innych dokumentów. Może też wysyłać i odczytywać wiadomości, a także na bieżąco monitorować historię swoich aktywności. Ty natomiast za pośrednictwem tego samego systemu lub specjalnie przeznaczonej do tego aplikacji masz dostęp do wszystkich potrzebnych danych swoich klientów.

Elektroniczna wymiana dokumentów EDI Lite

Zależy ci na jeszcze szybszej wymianie dokumentów z partnerami biznesowymi? W ofercie papperlesslite.pl znajdziesz usługę EDI Lite z funkcjami pozwalającymi na błyskawiczne wygenerowanie i edytowanie faktur, zamówień, korekt, not księgowych, a także gromadzenie całej tej dokumentacji w jednym miejscu.

Poprzedni artykułHotel ze SPA – wybieramy najlepszy
Następny artykułIndica – co to takiego?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj