projektowanie stron internetowych

Ceny nieruchomości w Polsce przez dłuższy czas utrzymywały się na bardzo wysokim poziomie. Wciąż rosnący WIBOR i mało optymistyczne prognozy specjalistów chłodzą jednak nastroje kupujących. Teraz przed deweloperami trudniejszy czas. Zaczyna się bowiem walka o klienta.

A walkę dobrze rozpocząć z dobrym orędziem. Tym może okazać się odpowiednia strona internetowa dla dewelopera.  To ona jest bowiem wizytówką inwestycji w sieci, a to tu najczęściej przeglądamy mieszkania czy domy. Na co zwrócić uwagę?

Strona internetowa dla dewelopera. Przemyśl ją zanim zaczniesz projektować

Projektowanie stron internetowych nie należy do łatwych zadań, dlatego warto się do tego dobrze przygotować. Każda agencja internetowa z pewnością przyzna, że prostota to klucz do  sukcesu. Nie wiemy, kto zagląda na stronę, ale dzięki klasycznym, uniwersalnym i intuicyjnym rozwiązaniom sprawimy, że każdy znajdzie, to czego szuka. A zwykle potencjalny kupujący szuka informacji o lokalizacji, cenie, metrażu a także o tym, czy jest dostępna. Dlatego zamieśćmy na stronie www wskazówki dotyczące położenia, a także wskażmy korzyści, które płyną z takiego a nie innego usytuowania (może to być bliskość marketów, szkół albo lasu). Na stronie powinny znaleźć się rzuty mieszkań/domów z dokładnym rozkładem pokoi i ich wielkością. I koniecznie musi  być zamieszczona aktualna informacja o cenie całego lokalu wraz z ceną za mkw.

Projektowanie stron internetowych. Zamieść wizualizacje nieruchomości

Prezentację inwestycji „podkręcą” odpowiednie wizualizacje. Klient ma poczuć, że to jest właśnie to lokum, które chce mieć. Musi wiedzieć jak mogłoby wyglądać. Pamiętajmy, że sprzedajemy mieszkania (domy) w stanie deweloperskim, a klient widzi tylko mury (a na początku inwestycji nawet nie) albo rzuty mieszkań. Nie każdy ma na tyle wyobraźni by wiedzieć jak mogłoby wyglądać po wykończeniu. Zatem pomóżmy w tym!

Relacjonuj postępy prac na budowie

Warto zadbać także o galerię zdjęć prezentującą postępy w budowie (i to jak najbardziej aktualne) by klient wiedział, że praca wre, a inwestor trzyma rękę na pulsie. Konieczny jest także, na bieżąco aktualizowany, stan sprzedaży mieszkań. Nie traćmy czasu ani swojego czasu, ani klienta. Dawanie możliwości wyboru mieszkań, które już są niedostępne jest bezsensowne. Dostarczy więcej pracy osobie obsługującej sprzedaż nieruchomości a potencjalnego nabywcę po prostu zniechęci.

Kolejny punkt, o którym warto pamiętać to dobre treści. Powinny być przede wszystkim informacyjne, zawierać istotne z punktu widzenia kupującego informacje, ale także skupiać się przede wszystkim na zaletach nieruchomości.  Okraszone odpowiednimi wizualizacjami „zrobią robotę”!

 Strona internetowa dla dewelopera. Na co zwrócić uwagę?

Agencja interaktywna przygotuje dobrą kampanię marketingową

Poza orężem w postaci strony internetowej warto także zadbać o odpowiednią promocję zarówno w internecie, jak i w terenie. Forma kampanii w dużej mierze zależna jest od grupy docelowej, dlatego powinna być poprzedzona wnikliwą analizą wykonaną najlepiej przez specjalistów z agencji interaktywnej. Jeśli na przykład na sprzedaż są raczej małe mieszkania, dedykowane dla singli lub małżeństw bez dzieci wybierzemy inne kanały informacyjne i inny sposób ich prezentacji niż te dla rodzin z dziećmi. Warto jednak oddać ster w ręce osób, które się po prostu na tym znają.

Zaprojektowanie dobrej strony internetowej poprzedzone analizą i wiedzą z pewnością będzie kluczem do sukcesu i może zdecydować o atrakcyjności inwestycji nad innymi.

Poprzedni artykułSEO – dlaczego warto pozycjonować stronę?
Następny artykułThe Wall dla biznesu – wyświetlacze biznesowe wielkiego formatu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj