Obecnie coraz więcej polskich firm zlokalizowanych w różnych zakątkach naszego kraju decyduje się na wynajem wirtualnego biura w prominentnej okolicy. Takie działanie staje się coraz to bardziej popularne i ma zdecydowanie więcej zalet, aniżeli wad.

W tym artykule zostaną omówione najważniejsze kwestie związane z wirtualnym biurem, zaczynając od informacji czym są usługi wirtualnego biura, jakie są zalety wynajmu wirtualnego biura, ich dokładna lokalizacja w samym centrum Warszawy oraz cena.

  1. Czym jest wirtualne biuro?
  2. Jakie są zalety wirtualnego biura?
  3. Gdzie są zlokalizowane wirtualne biura?
  4. Ile kosztuje wynajem wirtualnego biura i co obejmuje cena?
 Warszawa adresem siedziby firmy

Czym jest wirtualne biuro?

Wirtualne biuro w Warszawie to nic innego jak wirtualny adres na siedzibę firmy Warszawa. Jest to miejsce, które fizycznie istnieje i może pełnić rolę twojej oficjalnej siedziby firmy. Adres wirtualnego biura można podać na wizytówce, a także kierować na niego wszelką korespondencję.

Co więcej, wirtualny adres może być wykorzystywany do rejestracji firmy i legalnego prowadzenia działalności gospodarczej. Co więcej, wirtualne biuro Warszawa Śródmieście (virtual office) nie jest przeszkodą do pozyskania wszelkich grantów, które można otrzymać jeśli twoja firma jest zarejestrowana w Warszawie Centrum.

Następnym aspektem posiadanie wirtualnego adresu w Warszawie jest dostęp do profesjonalnego wirtualnego sekretariatu, który polega na pełnym outsourcingu obsługi biurowej.

Jaki jest zakres oferowanych usług?

Wirtualne biuro wysyła tradycyjną korespondencję, która jest dostarczana na adres wirtualnego biura. Wirtualny sekretariat skanuje dokumenty i przesyła je w formie elektronicznej na życzenie klienta. Jest również możliwość odbioru przesyłek i wysłania ich na podany adres.

Ostatnim czynnikiem, który sprawia, że wynajem wirtualnego adresu jest tak popularny, jest możliwość skorzystania z sali do spotkań w wyznaczonym terminie. Dzięki takiej możliwości właściciel wirtualnego biura może spotkać się z kontrahentami, przyszłymi pracownikami lub urzędnikami z urzędu skarbowego, lub urzędu miasta w razie ewentualnego kontroli.

wirtualne biura położone są w centrum Warszawy

Jakie są zalety wirtualnego biura?

Posiadanie wirtualnego adresu w centrum Warszawy ma wiele zalet, które można już zauważyć w specyfikacji terminu „wirtualne biuro”. Jednak warto bacznie przyjrzeć się zaletom tego rozwiązania, które jest wybierane przez właścicieli zarówno małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw w różnych miastach naszego kraju. Oto niektóre z nich, które z pewnością ułatwią wybór najlepszego prestiżowego adresu w Warszawie:

– względy ekonomiczne – wynajem biura nawet małego to spory koszt. Nie tylko w stolicy naszego kraju, ale również w mniejszych miejscowościach. Wybierając prestiżowy adres na twoją siedzibę firmy, możesz zaoszczędzić sporo pieniędzy i pracować z domu lub z wygodnego dla ciebie miejsca.

– znaczący rozwój firmy – jeśli środki, które zamierzałeś przeznaczyć na wynajem biura w prestiżowej lokalizacji, przeznaczysz na rozwój swojego biznesu, to z pewnością szybciej osiągniesz zamierzony cel.

– lepsza reputacja firmy – jeśli będziesz reklamował twoją firmę powołując się na jej lokalizację, to z pewnością zostaniesz rozpoznany/rozpoznana. Większość mieszkańców naszego kraju zna najpopularniejsze ulice w Warszawie, Aleje Jerozolimskie lub ulicę Złotą, gdzie może mieścić się twoja oficjalna siedziba firmy. Lokale znajdujące się na tej ulicy to synonimy sukcesu i luksusu.

– możliwość rozliczenia podatków w Warszawie i idące za tym wszelkie przywileje oraz korzyści. Właściciel wirtualnego biura z wirtualnym adres rozlicza się tak samo jak właściciel fizycznego biura w Warszawie.

– biuro wirtualne zlokalizowane w centrum Warszawy sprawia, że twoja firma jest uznawana za renomowaną i nie jest często weryfikowana przez urząd skarbowy.

– większa dostępność do klientów, którzy wybierają firmy zarejestrowane pod sprawdzonym adresem w Warszawie Śródmieście (np. ulica Złota lub Aleje Jerozolimskie).

Więcej na temat wirtualnych biur w Warszawie, ich zalet i innych cennych informacji możesz przeczytać tutaj: https://www.biurowirtualnewarszawa.pl/.

 wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy

Gdzie są zlokalizowane wirtualne biura?

Wirtualne biura są zlokalizowane w najlepszych dzielnicach Warszawy, a tak dosłownie to w samym sercu naszej stolicy. Biura wirtualne znajdują się pod prestiżowymi adresami, które są kojarzone przez każdego mieszkańca Warszawy.

Obecnie klienci wirtualnego biura mogą wynająć wirtualne powierzchnie w trzech dogodnych lokalizacjach:

  • Warszawa Śródmieście, ul. Złota 7 lok. 28
  • Warszawa Śródmieście, Al. Jerozolimskie 85 lok. 21
  • Warszawa Śródmieście, ul. Mazowiecka 11 lok. 49

Ile kosztuje wynajem wirtualnego biura i co obejmuje cena?

Podstawowa cena wynajmu wirtualnego biura wynosi 59 zł netto i obejmuje odbiór poczty. Bardziej zaawansowana usługa, która obejmuje również skanowanie poczty i jej przesłanie drogą mailową kosztuje od 79 zł do 129 zł.

Poprzedni artykułElektroniczny obieg dokumentów – efektywne zarządzanie informacją
Następny artykułDlaczego warto wybrać Salesforce – jak CRM pomaga firmom?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj