Zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy, a może chcesz go przenieść na inną platformę? Proces jest skomplikowany, dlatego warto nawiązać współpracę z agencją e-commerce. W ten sposób zaoszczędzisz sporo czasu i nerwów, dodatkowo zyskujesz pewność, że specjaliści przygotują projekt, dopasowany do Twoich potrzeb. Sprawdź, jakie usługi oferuje agencja Magento!

Czym jest Magento?

Zastanawiasz się, gdzie założyć sklep internetowy? Magento 2 to jedna z najpopularniejszych platform e-commerce, która zapewnia elastyczność, stabilność i skalowalność. Skierowana jest ona do przedsiębiorców, którzy chcą prowadzić średni lub duży sklep online. Magento występuje w dwóch wersjach:

  • open source (bezpłatnej),
  • Commerce (płatnej), istnieje też opcja Commerce Cloud, opartej na chmurze.

Wspomniane wersje różnią się funkcjonalnością i ceną. Zakup licencji wiąże się z wysokimi kosztami, dlatego początkujący sprzedawcy zwykle decydują się na Magento Open Source. Doświadczona agencja może wdrożyć gotowe rozszerzenia lub stworzyć dedykowany moduł.

Konsultacje i analityka

Na pierwszym spotkaniu agencja magento określi Twoje potrzeby i cele, dzięki czemu opracuje później skuteczną  strategię, kosztorys i harmonogram działania. Zespół zadba nie tylko o funkcjonalność sklepu online, ale i o jego estetykę. Specjaliści stworzą responsywny szablon, dzięki czemu strona będzie się świetnie prezentowała na każdym urządzeniu. To sprawi, że klienci dłużej pozostaną w sklepie. Istnieje też duża szansa, że skorzystają z Twojej oferty.

Decydując się na współpracę z agencją magento, możesz liczyć na wsparcie na każdym etapie cyklu sprzedaży. Specjaliści pomogą w zaplanowaniu strategii i projektu, a także zajmują się wdrażaniem sklepów internetowych. Na tym jednak praca agencji się nie kończy. Doświadczony zespół zadba o rozwój, utrzymanie i optymalizację Twojego sklepu, co wpłynie na wzrost widoczności, ruchu organicznego i sprzedaży. 

Wdrożenie sklepu internetowego na Magento 2

Zastanawiasz się, czy osiągniesz sukces w branży e-commerce, a przy tym dysponujesz ograniczonym budżetem? Agencja może uruchomić sklep w wersji MVP, co pozwoli Ci przetestować podstawowe funkcjonalności. W ten sposób zweryfikujesz swoje pomysły, zoptymalizujesz koszty, a także szybciej osiągniesz zwrot z inwestycji. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które nie chcą przepalać budżetu. 

Nie musisz też długo czekać z budową wizerunku firmy, ani pozyskiwaniem klientów.  

Decydując się na takie rozwiązanie, zbierasz opinie od konsumentów, w ten sposób dowiesz się, w jakim kierunku powinieneś rozwijać swój sklep online. Aby uzyskać informację zwrotną, opublikuj ankietę na stronie. Zapytaj klientów, co sprawiło im trudność podczas robienia zakupów, a także, jakich funkcjonalności brakuje w Twoim sklepie.

Agencja Magento zaprojektuje i wdroży rozwiązania skrojone na miarę Twoich potrzeb. Specjaliści nie tylko wykorzystują gotowe moduły, lecz także mogą stworzyć nowe wtyczki. Dzięki temu Twój sklep wyróżni się na rynku e-commerce. 

Agencja Magento – wsparcie w integracjach

Zastanawiasz się, jak sprawnie zarządzać informacją produktową? Aby ułatwić klientom podjęcie decyzji, zdecyduj się na integrację Magento z systemem PIM. W ten sposób możesz wzbogacić opisy produktów, a także ułatwić sobie dodawanie nowych towarów. System PIM pozwala zgromadzić i uporządkować:

  • specyfikacje produktów,
  • informacje techniczne,
  • zasoby multimedialne i marketingowe,
  • informacje sprzedażowe (cena, opinie klientów),
  • dane producenta.

Agencja integruje sklep internetowy z systemem ERP, co zapewnia swobodny przepływ informacji o produktach, cenach, kontrahentach i czasie magazynowania. Wspomniane rozwiązanie umożliwia:

  • szybszą realizację zamówień,
  • kontrolę stanów magazynowych,
  • aktualizację danych produktów,
  • generowanie raportów, na podstawie których można stwierdzić, jakie produkty sprzedają się najlepiej, kiedy wystąpią braki magazynowe, skuteczność kanałów sprzedaży.

Działasz na Allegro, Etsy, eBay, Amazon lub innych marketplace? Agencja zajmie się integracją platformy e-commerce z zewnętrznymi systemami sprzedaży. Specjaliści zintegrują również sklep online z systemem WMS, dzięki czemu będziesz mógł łatwiej zarządzać procesami logistycznymi. Wspomniane rozwiązanie pozwoli Ci zoptymalizować pakowanie zamówień, a także uniknąć błędów w wysyłkach. 

Platforma Magento – utrzymanie i rozwój sklepu

Współpracując z agencją, możesz liczyć na wsparcie techniczne. Dzięki temu skupisz się na prowadzeniu sklepu, a programiści szybko zlokalizują i naprawią ewentualne błędy. Specjaliści regularnie przeprowadzają testy bezpieczeństwa i audyty UX, w razie potrzeby zmodyfikują ścieżkę zakupową klienta, czy proces rejestracji i logowania. Wprowadzenie zmian pomoże w budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta, co z kolei przyczyni się do wzrostu liczby zamówień. 

Agencja Magento świadczy też usługi utrzymaniowe, które obejmują:

  • tworzenie kopii zapasowych,
  • reakcja na nieprawidłowości związane z działaniem sklepu,
  • aktualizacje systemu, zabezpieczające sklep przed cyberatakiem. 

Specjaliści mogą rozbudować sklep o nowe funkcjonalności, co pomoże Ci zdobyć przewagę konkurencyjną. Zaimplementowane rozwiązania poprawią jakość obsługi klienta, tym samym pomogą w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Pamiętaj jednak, żeby wdrażanie modułów powierzyć doświadczonej agencji. Dzięki temu zyskujesz pewność, że wtyczki nie przysporzy problemów z wydajnością strony.

Magento daje ogromne możliwości w dostosowaniu sklepu do swoich preferencji, aby jednak uniknąć kosztownych błędów, warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji. Zespół przeanalizuje Twoje potrzeby, dzięki czemu zaproponuje niezbędne rozszerzenia i integracje. Ponadto możesz liczyć na wsparcie w zakresie marketingu i projektowania UX.

Poprzedni artykułDlaczego odpowiednie zarządzanie cenami jest ważne dla Twojego biznesu?
Następny artykułJak obrazy i fototapety mogą odmienić Twoją sypialnię

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj