Kupując nowy telefon marki Apple, mamy nadzieję, że przez długi czas nie będzie wymagał naprawy, a serwis będziemy omijać szerokim łukiem. Niestety, często oczekiwania swoje, rzeczywistość swoje – zwłaszcza w przypadkach nieustannie używanych urządzeń elektronicznych. Jakie usterki w iPhone’ach są najczęstsze? Które wymagają tylko wizyty w serwisie, a które wiążą się z wymianem modelu? Sprawdź!

Rysa na szkle – czy serwis Apple naprawi aparat lub wyświetlacz?

Zmora posiadaczy dotykowych modeli? Awarie wyświetlacza lub aparatu. Nic dziwnego, to najdelikatniejsze elementy telefonu, najbardziej narażone na uszkodzenia mechaniczne i najczęściej eksploatowane. Z racji braku przycisków ekran jest stale narażony na kontakt z palcami, ostrymi przedmiotami, na przykład w damskiej torebce, lub podłogą, w gorszych przypadkach z chodnikiem. W tych ostatnich folia, szkło hartowane czy etui niewiele pomogą. Pęknięta na skutek upadku szybka podlega bezwzględnej wymianie. Nie należy jednak tego przeprowadzać na własną rękę, a już na pewno nie przy użyciu zamienników. W sytuacji awarii wyświetlacza warto zaufać profesjonalistom. Serwis Apple w Warszawie i innych miastach zajmie się również usterkami aparatu – a konkretnie szkła w obiektywie, którego rysy pozostawią trwały ślad na niejednym ważnym dla nas zdjęciu.

Woda? iPhone zdecydowanie nie lubi tego!

Zalanie telefonu to kolejny powód, dla którego trzeba odwiedzić serwis Apple. Nie musisz odwiedzać wybrzeża czy jeziora. Wystarczy kuchenny zlew lub wanna i chwila nieuwagi. iPhone plus woda to naprawdę kiepskie połączenie, którego skutkiem – w najgorszym wypadku – może być wymiana modelu na nowy. Kontakt z cieczą może bowiem trwale uszkodzić telefon, dlatego trzeba działać szybko. Komórkę bezwzględnie trzeba wyłączyć i dopiero wtedy zacząć suszyć. Dopóki nie masz pewności, że sprzęt jest suchy, nie włączaj go ponownie – może bowiem dojść do spięcia. Nie próbuj też suszenia suszarką do włosów, nie używaj ryżu – to mity powtarzane przez internautów, które jeszcze bardziej pogorszą sytuację.

Bądź w kontakcie – ale nie ładowarkowym

Użytkownicy iPhone często skarżą się na problemy z baterią. Po jakimś czasie intensywnego użytkowania bateria wymaga coraz częstszego i dłuższego ładowania. Denerwuje Cię zbyt szybkie rozładowywanie telefonu? Odwiedź serwis Apple – problem prawdopodobnie rozwiąże po prostu wymiana baterii. Warto jednak to skonsultować – być może istnieje jakiś problem ze złączem. I z tym poradzą sobie doświadczeni technicy.

Pogwarancyjne usterki dźwiękowe i nie tylko

Posiadacze telefonu z jabłuszkiem zgłaszają się do punktów napraw, skarżąc się na układ dźwiękowy. Usterki często dotyczą ustawień głośnomówiących lub głośników, najczęściej górnych. Kłopotliwe bywają również problemy z przejściem w tryb samolotowy i odwrotnie. Bywa, że telefon z jabłuszkiem zbyt długo łączy się z odpowiednią siecią.
Awarie dotyczą też często funkcji rozpoznawania twarzy – czyli metody odblokowania telefonu. Zazwyczaj odpowiedzialna jest za nią przednia kamera TrueDepth. W takim wypadku pomoże tylko profesjonalny serwis Apple. Specjaliści, mając dostęp do firmowych baz danych i oryginalnych części, podołają wyzwaniu i telefon będzie działał bez zarzutu.

Serwis Apple w Warszawie zaprasza

Oszczędność? Nie popłaca. Tańsze zamienniki? Prędzej czy później zawodzą. Serwis Apple w Warszawie, Krakowie czy innych dużych miastach to gwarancja użycia oryginalnych części, działań zgodnych z polityką firmy, dostępu do aktualnych zaleceń producentów czy doświadczenia zdobywanego na licznych szkoleniach. Zależy Ci na ulubionym telefonie? Nie szukaj półśrodków. Wybierz serwis profesjonalistów, mogących korzystać z bazy danych Apple. Ważne jest, by serwisanci prowadzili dokumentację usługi – dzięki temu, w razie kolejnych napraw w innych punktach, specjaliści będą znać historię telefonu. Oddając komórkę do naprawy, nie obawiaj się, że zostaniesz bez niezbędnego urządzenia. Godny zaufania serwis Apple zazwyczaj oferuje sprzęt zastępczy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here